Friday 15 August 2008

Apa nak jadi?

Bila kita cakap "jangan", dia buat. Bila disuruh buat, dia enggan.

Malaysiana Porno


Hahaa..This is funny. Beyonce and Mariah Carey tak boleh pakai sexy-sexy bila nak perform in Malaysia, the Pussycat dolls pulak kena warning suruh respect the dress code, jangan sexy-sexy..tapi kita? boleh pulak ada gameshow yang bayar RM500 untuk menonjolkan bra size peserta-peserta wanita mereka. oh bukan! that 500 kena divide to 3..so Rm167 untuk parade "asset" mereka selama 30 minit. Kecoh betul member kat office pasal show ni..nasib aku yang yang "malang" pulak, asyik dapat tengok yang lelaki je..nasiblah haritu member perihatin, sms aku bila ada contestant perempuan..berlarilah ke depan tv! hehe Yah..Astro's Bolos. Thanks Astro for giving us such "entertainment".Teruskan!!


Mainlah dengan api


I'm so disgusted with our political scenario nowadays. Kau nak corrupt ke, curi duit rakyat ke, rasuah ke, buat janji kosong ke or terlibat dalam sexual scandal ke aku tak kisah but why must you touch issue-issue yang berbaur RASICTS? Bodohla! Tak belajar dari sejarah ke? Remember May 13th? Berapa ribu orang mati dengan sia-sia? Demi kepentingan politik diri, kau sengaja menghancurkan keamanan yang kita kecapi selama ni..kau memang bengap! Kau dulu tak belajar lagu "tiga Sekawan" ke? Teruskan..main lah dengan isu ni lagi..kita semua tahu consequences dia..

Gay

Tuhan telah menjadikan kita berpasangan. Lelaki dan Perempuan. Jantan dan Betina ..tumbuhan pun ada jantan dan betina. Even bolt and nut pun ada male and female..So? Nak pertikai apa lagi? Perasan tak ramai sungguh golongan "gay" di sekeliling kita? Aku kat KL last week sampai Selasa, from sunway pyramid to the curve ada je mereka ni merata-rata. Kumpulan lelaki yang sedaya upaya nak jadi cantik dan ayu, lelaki macho yang tertarik dengan lelaki macho, gadis yang berusaha mengecilkan buah dada untuk kelihatan sasa dan tegap serta gadis yang cun, sayangnya bernafsu terhadap gadis-gadis sahaja. Kenapa ini berlaku? Secara sejarahnya, golongan gay ini memang dah lama wujud..sejak zaman nabi Luth lagi..tapi apa jadi dengan Kaum Nabi Luth?haa teruskanlah dengan "Gay Pride" kau tu...

Semua gambar ambil dari net.

No comments: